Eliminator - гідроізоляційна система під асфальтове покриття

Eliminator — якість, довговічність та 100% водонепроникність

Система Eliminator є на сьогоднішній день безпрецедентним лідером серед систем мембранного типу покриттів у всьому світі. Вже багато років ця система захищає конструкції у найекстремальніших кліматичних умовах.

Вона здатна витримувати значний тиск, що створюється рухомим транспортом, особливо на область стиків мембрани і плит, а також для горизонтальних частин настилу.

В основі Eliminator використовуються смоли метилметакрилату (ММА), що забезпечують абсолютно водонепроникну систему, яка захищає поверхні від корозії, викликаної впливом води і іонів хлору.

Мембрана володіє необхідною для дорожнього покриття еластичністю, пружністю і довговічністю. Хімічний склад матеріалів, які є основою мембранної системи Eliminator, здатні забезпечити ефективну систему захисту проїзної частини мосту, при використанні як з Гусасфальтом, так і з ГКА, ЩМА та іншими видами асфальтового покриття.

При цьому система Eliminator може витримувати температури до 250°С  і забезпечує безремонтну експлуатацію протягом якнайменше 50 років!

Гідроізолююча система Eliminator наноситься на поверхню залізобетонного мостового настилу та ортотропної плити.

Чому варто обрати Eliminator:

  • Відмінна адгезія і зчеплення з гарячим асфальтовим покриттям та мостовим настилом;
  • 100% Водонепроникність;
  • Легке, швидке та безшовне нанесення у будь-яку пору року, в діапазоні температур від -20 до + 50 °С;
  • Унікальна програма забезпечення контролю якості сертифікованими технічними спеціалістами;
  • Надійний та довготривалий захист проїжджої частини від фізичних, механічних і хімічних навантажень;
  • 50 років безремонтної експлуатації!

Рішення від Eliminator

GCP Applied Technologies

solution image

Eliminator для залізобетонного мосту

Вже багато років ця система захищає конструкції у найекстримальніших кліматичних умовах.

solution image

Eliminator для ортотропної плити

Система здатна витримувати значний тиск, що створюється рухомим транспортом, особливо на область стиків мембрани і плит, а також для горизонтальних частин настилу.